Weekend rece

M-am simtit excelent si totusi groaznic in weekend-ul care tocmai s-a incheiat. M-am simtit excelent pentru ca niste prieteni de-ai iubitului au trecut si sambata si duminica pe la noi si am mancat si am jucat Catan, dar m-am simtit ingrozitor pentru ca raceala mi-a dat niste stari groaznice. Din cand in cand bufeurile de caldura ma innebuneau si ma faceau sa imi pierd concentrarea la joc. Din pacate, la Catan n-am castigat dar am fost destul de aproape, fiind pe locul al doilea.

Vremea a fost frumoasa si imi pare rau ca noi am stat in casa, dar cred ca m-ar fi facut si mai rau sa ies la aer, pentru ca vremea, poate fi, de multe ori, inselatoare. Asa ca, mai bine am stat in casa doua zile si m-am refacut cat de mult se poate pentru astazi, la serviciu. Firma tocmai se pregateste sa mai ia un contract de servicii salarizare asa ca nu imi permiteam luxul sa stau acasa. Am bagat si multa lamaie, am baut si ceaiuri, dar tot rau ma simt. Pana de Pasti sper din tot sufletul sa imi treaca pentru ca o sa plecam din Bucuresti si nu ar fi bine sa fiu bolnava.

No comments:

Post a Comment